מיזם נרחב להגעת המונים ל"הר הזיתים" בימי ההילולא של צדיקי כל הדורות

    יוסי אשר No Comments on מיזם נרחב להגעת המונים ל"הר הזיתים" בימי ההילולא של צדיקי כל הדורות
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשלל הפעולות לבטחון המגיעים ל"הר הזיתים" ניתווספה פעולה חשובה של "מועצת בתי העלמין" שעליה דיווח סגן יו"ר המועצה ליו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" חיים מילר והיא הסיוע להגעת המונים לימי ההילולא של צדיקי כל הדורות זיע"א הטמונים ב"הר הזיתים".

    סגן יו"ר מועצת בתי העלמין הרב הלל הורביץ ששוחח עם חיים מילר היוזם את המאבקים זה עשרות בשנים לשיקום ושלמות "הר הזיתים", דיווח כי בליל שישי הקרוב וביום שישי י' שבט, יום ההילולא של הרש"ש הק' ב"הר הזיתים" הסמוך ונראה לציונו של רבינו בעל ה"אור החיים" הק' זיע"א, יעלו המונים, כאמור לציון הרש"ש הק' זי"ע שהבטיח שמי שיעלה על ציונו ויתפלל, תפילתו לא תשוב ריקם. כאשר כל הגורמים הבטחונים מתארגנים לקלוט את ההמונים ולאבטח את הגעתם, בואם ושובם בס"ד לשלום לבתיהם.

    כך גם עלו המונים בימי ההילולא האחרונים של כ"ק האדמו"ר מצאנז זימיגראד זצוק"ל, כ"ק האדמו"ר הרה"ק רבי מרדכי מנדבורנה זצוק"ל, כ"ק האדמו"ר הרה"ק רבי משה מרדכי מלעלוב זצוק"ל ועוד, כאשר מרגישים את האבטחה של המשטרה, את פעולות המצלמות באיזורים שכבר הותקנו ושיקום אלפי המצבות.

    יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" חיים מילר הביע תקוה כי הממשלה שתקום לאחר הבחירות, תשלים את התקציבים לעבודות הפיתוח, להתקנת מצלמות, הקמת חדר הבקרה שיעקוב 24 שעות מה קורה בכל ההר והשלמת התקנת הגדרות, שערים ומצלמות נוספות וכל הנדרש למקום קדוש ומקודש זה.



    0 תגובות